Hummel het konijn patroon

Eindelijk is het zover. 
Hummel het konijn is klaar de wijde wereld in te gaan.
Met dank aan mijn testers Yvonne, Diane, Erika en Joyce.
Door hen is het patroon tot in de puntjes bijgewerkt en zelfs in het Engels beschikbaar.

Kijk eens hoe schattig Hummel is? 
En wat ik nu zo leuk vindt aan dit patroon is dat het uit één geheel is gehaakt. 
Dus je hoeft niet te naaien. De oren en voeten haak je mee.

De armen zijn er in geborduurd, door het lijfje te vormen. 
En de strepen zijn aangegeven in het patroon. 
Verder zijn er duidelijk foto's van de lastige onderdelen

Kijk zo ziet mijn patroon er uit.

Heb je ook zin om dit schattige konijntje te haken? Dat kan.

Tot binnenkort!

Reacties

  1. Wat een schattig en toch stoer konijn. Echt leuk gedaan! Toppie!!!! Bedankt voor het patroon alvast!

    Groetjes en fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezig konijntje. Mooi ontwerp weer. Hij is vast leuk in allerlei verschillende kleuren. Leuk om als kraamcadeautje te gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuk konijn! Dank voor het patroon.