Patronen van Dinegurumi

Afgelopen weken heb een drietal prachtige patronen mogen testen van de Duitse Dinegurumi.
Sandra maakt prachtige patronen, in haar eigen stijl. Echte knuffels. Dus je bent er wel even mee bezig... maar het resultaat is prachtig.
De patronen zijn goed uitgewerkt en voorzien van foto's. Vaak heeft ze ook leuke kleding en accessoires bij bedacht om te haken.

Ik ben enkele maanden geleden begonnen met testen voor haar. Het eerste patroon was een kikker... In de bek zit een stuk ijzerdraad. Dat was nog wel een klusje. Maar het lukte prima.
Haar kikker werd uiteindelijk een prins. Die van mij moet dat nog steeds worden :(

Enkele weken geleden ontving ik weer een prachtig testpatroon.
Een eenhoorn... Geweldig. Als je deze haakt in haaknaald 2,5 wordt hij wel erg groot. Dus ik besloot hem in haaknaald 1,0 mm te haken en met Katia Jaipur. Een geweldig zacht garen in verloopkleuren.
De manen heb ik niet gehaakt, maar gewoon de draden van de bol laten hangen. 
Ik heb hiervoor 2 bollen Jaipur gebruikt. 

De oogjes zijn handgeschilderd en komen uit Amerika (6060eyes).
Het resultaat is echt prachtig. Dat vond Sandra ook. Dus ik heb besloten deze kleine schat op te sturen naar de desiger. En zij heeft haar naast haar eigen exemplaar op de foto gezet (zie bovenste foto). Geweldig toch?

En tot slot kreeg ik 2 weken geleden nogr een test patroon. Een schattige aap.
Ik heb het net afgerond, en het patroon is vandaag online gekomen!

Hier mijn baby aapje....

En hieronder die van Dinegurumi...
Met schattige pet en luier....

Die ga ik zeker er nog bij maken. 
En voor de vakantie staat er één aap met lang haar in de planning.

Net als deze papa... 

Sandra,
dank je wel voor het maken van deze schitterende patronen  en deze schat... 
die nog in mijn vakantie gehaakt moet gaan worden.
En het het delen van de foto van onze eenhoorns op je site.
http://www.dinegurumi.de