Doorgaan naar hoofdcontent

Update blog!

Avatar Ami Fan
Vandaag een kleine verandering op mijn blog doorgevoerd.
Voor de meesten van jullie niet zo zichtbaar, maar ik moest wel. In mijn fanatisme voor patronen ontwerpen zat ik vandaag al aan de 20 pagina's. En dat is het maximum wat door google is bedacht. Dus ik zou mijn blog nu al niet meer verder kunnen vullen.  Wel met berichten hoor, maar niet met aparte pagina's voor de patronen.
Op zoek naar oplossingen dus en kijken / lezen hoe andere andere bloggers dit oplossen merkte ik dat iedereen patronen in de berichten plaats. Dus dat ga ik ook doen. Maar niet direct. 

Waar kan je mijn patronen nu en straks vinden?
De laatste acht NIEUWE patronen vind je altijd in de zijbalk, op een eigen pagina.
De oudere patronen plaats ik in het bericht van bekendmaking. Die kan je dus vinden door in mijn blogoverzicht te scrollen. Maar ik heb overal ook een label aan gehangen. Hierdoor zijn ze snel terug te vinden op onderwerp (bijvoorbeeld patroon, amigurumi of specifieker olifant, varken of konijn).

Een overzicht met alle labels staat in de zijbalk van mijn blog.

Ik hoop dat zo al mijn werk toch zichtbaar kan blijven voor jullie, mijn blogvolgers. En ik dus lekker creatief kan blijven ontwerpen, haken en schrijven. En heb je nog tips hoe ik dit anders kan oplossen... dan hoor ik dat graag natuurlijk!
>> Natasja bedankt voor je reactie!!! Ik heb het nog verder aangepast! Super. Zo gaat het helemaal goed komen!

Fijne Hemelvaart en lang weekend (voor iedereen die vrij is)
Ami fan.

Reacties

  1. Je kan meerdere kolommen met labels maken.. Dus een let de algemene zoals je ze nu hebt. En dan een andere met alleen de patronen (je kiest welke je in het lijstje zet) en zo kan je de patronen in een bericht laten staan :-)
    Bedoelde je zo? Dan heb je ook een lijstje zoals nu, maar dan met label..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff, wat een gedoe zeg. Maar ik ben blij dat je een oplossing gevonden hebt zodat wij nog lang van je patronen kunnen genieten. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je je reactie hier achter laat! Alvast bedankt. Vragen stellen graag via het contactformulier. Hartelijke groet AmiFan

Populaire posts van deze blog

Patroon Konijn Suusje

En ja.... de laatste voor de zomervakantie... Suusje het konijn is ook klaar. Met dank aan Mariëlle en Saskia die deze schat hebben getest. En hun resultaat mag er ook zijn! Mariëlle heeft er zelfs een jurkje bij ontworpen die ik in het patroon heb toegevoegd. Leuk om te zien hoe anders Suusje wordt als het met gewoon glad katoen wordt gehaakt. Net zo schattig! Dames, dank voor het testen. en wil jij nu ook aan de slag? Dat kan.....  hier is het patroon .

amigurumi lessen ontwerp je eerste pop - (deel 3)

We hebben het gehad over bolvormen, cilinders, kegels en andere basisvormen. Hiermee kan je je eigen eerste amigurumi pop ontwerpen. Het lastigste onderdeel vinden de meeste ontwerpers om een tekening te maken (tenzij je beroep tekenaar is natuurlijk). Het hoeft geen topstuk te zijn. Maar gewoon een inspiratie tekening. Het kan ook een clip art tekening zijn, of misschien vind je de pluche knuffel in de winkel prachtig. Een foto van je eigen oude stoffen pop kan ook een goed voorbeeld zijn. Kies iets waarvan jij een goed gevoel krijgt en waarvan jij de onderdelen goed kunt zien (of kunt tekenen) zodat je in je hoofd een haakschema kunt kiezen. Als je een schets hebt gemaakt kan je dit er alvast bij zetten. Vanja verteld dat zij bijna nooit met kleur werkt als ze gaat tekenen. Vaak gewoon met potlood of zwarte pen. Vanuit basisvormen maakt ze een schets. Die basisvormen laat ze staan als hulpmiddel om te kunnen haken. Moet het hoofd een ovaal worden of een rondje. Met de vori

Hollands Olifantje

Alweer een prachtig patroon weten te scoren. Dit keer uit de Oekraïne. Jasmine heeft een prachtige olifant gemaakt. Zij maakte deze in het roze. Ik heb een Hollandse variant van gemaakt. De laatste update van dit patroon is gedaan op: 5 oktober 2013. Wil je meer zien van Jasmine. Want ze heeft nog meer mooie patronen... ga naar haar website: http://jasmine.in.ua/opisaniya/slonyasha/ We beginnen met hoofd en slurf. Dat is één deel. Indien je net als ik een rood wit blauw variant wilt maken, let dan op de kleuren die er achter staan. Anders is het één geheel, in één kleur. R1: 6v in magic cirkel (oranje) cute-amigurumi.blogspot.nl R2: *2v in v* 6x (12) (oranje) R3: *2v in v, v* 6x (18) (oranje) R4: *2v in v, 2v* 6x (24) (oranje) R5: *2v in v, 3v* 6x (30) (oranje) R6: *2v in v, 4v* 6x (36) (oranje) R7: *2v in v, 5v* 6x (42) (oranje) R8-14: 42v (oranje) R15: *min, 5v* 6x (36) (oranje) R16: *min, 4v* 6x (30) (oranje) R17: *min, 3v* 6x (24) (oranje) Deels opvulle