Wasbeer met bungelstaart - patroon gratis

Wasberen zijn zo schattig om te zien. Ook zijn ze direct herkenbaar aan hun karakteristieke zwart-met-witte gezichtsmasker en de zwart geringde staart. Dat maakt ze een geliefd haak beestje. Vele designers hebben al eens een wasbeer gehaakt. Maar ik nog niet
Tot nu dan. 

Het is wel echt een amigurumi geworden. Herkenbaar aan de kleurtekening en klein.
Het is op sleutelhanger formaat. En met een bungelstaart. Je kent vast wel van die gehaakte bungels (er is zelf een boekje van) met wiebelende armen en benen. Nu mijn patroon heeft een wiebelende staart. 

Het patroon is getest door mijn vaste groep testers. En afhankelijk van hun vaardigheden, hebben ze er 1 tot 3 uur over gedaan om dit te haken. 

Wil jij dit korte projectje ook aan je lijstje toevoegen? Dat kan! 
Het patroon is nu hier gratis te downloaden

Reacties

  1. Wat een grappige wasbeer met zijn bungelstaart. Ik weet niet af hij graag genoeg is, maar het lijkt me ook leuk als muziekwasbeer, waarbij het koordje in de staart is verwerkt.

    1. Wat een leuk idee Margaret! Ik denk dat het doosje dan in het lijfje moet.... en dat is vrij klein... Maar je kan alle beestjes opblazen ^-^

      Verwijderen
  2. Hihi, die is grappig. :-)
    Dank je voor het patroontje.

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk ♥ ik heb je gelinked op mijn FB site: https://www.facebook.com/jennekevm/
    x jenneke