Weer een aantal knuffels gehaakt

Wat is het toch heerlijk om even een poosje patronen van anderen te mogen haken. Ik heb de afgelopen weken weer flink wat meters gemaakt met de haaknaald. Hier een klein overzicht van mijn prachtige knuffels en een verwijzing naar de patronen....

Dit patroon is van Laura Pavy

Zij heeft een prachtige geit ontworpen. Ik heb deze aangepast door neus en oogleden ook te haken, Daarnaast is de geit nu een schattig schaap geworden.
Haar patronen zijn erg duidelijk en worden (op het hoofd na) in één geheel gehaakt. Dat maakt dat je niet zoveel hoeft te naaien. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt.

Ook voor Little Owhls Hut heb ik weer een test mogen doen. Dit keer een Shih Tzu Puppy. Het patroon is nog niet uit, maar zal binnenkort verschijnen in de webstore in het engels. In het Nederlands is deze nog niet vertaald.

Kijk eens wat een schattige hond?

Ik hoop dat jullie deze prachtige patronen net zo kunnen waarderen als ik. Op dit moment ben ik bezig met mijn eigen patroon. Ik heb de energie weer gevonden om zelf te ontwerpen. Genoeg inspiratie opgedaan door anderen. 
Binnen twee weken komt er weer een (gratis) patroon hier op mijn blog. 
Die helemaal past in het thema lente. En niet al te moeilijk is om te haken.
Tot dan!

Reacties

  1. Wow, ik vind het schaap / geitje echt super leuk geworden. Wat een cutie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om van de geit een schaap te maken. Zo laat je mooi zien wat er met wat aanpassingen met een goed patroon mogelijk is.
    De hond is net echt. Prachtig.
    Ik ben benieuwd naar jouw nieuwe patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwww ze zijn schattig, mooi gemaakt ook :)