Patroon Goudvis

Lang verwacht... en eindelijk weer een patroon klaar... 
(eigenlijk zijn er al bijna 3 klaar, maar ik kan ze niet allemaal tegelijk afronden.)
Dus we starten met de kleinste... De goudvis

Wat heb je nodig?
Een bolletje amigurumi katoen van katia (10gram) is al voldoende. Dus op zoek naar je restjes en maak leuke gekleurde vissen.
Haaknaald 2,0 mm (of groter als je een grotere vis wilt)
Fibervulling
Borduurnaald

Download hier het gratis patroon van deze leuke kleine goudivs.

Oh ja, en tijdens de test zijn er nog leuke gehaakte oogjes en een rugvin aan toegevoegd. Die staat in het patroon er nu bij...  Met dank aan Mariëlle.
Dit is haar vis.

Volgende week: panda patroon online!
De week erna: Suusje Konijn.

Reacties

  1. Wat een leuke goudvis!
    Je bent er maar druk mee, zoveel patronen ;) leuk hoor.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo leuk nieuwe creaties bedenken. Het meeste werk is uitschrijven en testen.

      Verwijderen
  2. Dank voor het patroontje. Erg leuk om een visspel of zo van te maken. :-))