Panda - ALL in One patroon

En ja... daar is de Panda. Mijn eerste All in One patroon.

Wat is ALL-in-one?

Vind jij het in elkaar zetten de vervelendste klus ondanks dat je dan resultaat ziet? 
Dit is een all-in-one patroon! Het enige wat er wordt geborduurd is de neus. De rest is allemaal gehaakt! Dus geen losse pootjes en oren. Alles haak je in elkaar… en je ziet er niets van. 

Wat heb je nodig voor deze panda?
  • Kleuren garen voor je panda beer. Meestal zwart en wit, maar ach ja… je bent zelf ontwerper. Dus een roze/witte of blauw/witte panda moet ook kunnen!. (halve bolletjes zijn ruim voldoende. Dus leuk voor je restjes.)
  • Ik haak met haaknaald 2,0 mm. Maar als je iets dikker katoen gebruikt moet je je naald aanpassen. Je knuffel wordt dan ook iets groter.
  • 6 mm veiligheidsoogjes.
  • Borduurnaald voor het borduren van neusje.(het enigste wat je borduurt!)
  • En verder fibervulling voor de binnenkant.
Ben je er klaar voor? Dan is hier het patroon

Succes met haken. En laat je het resultaat aan me zien?