zondag 24 mei 2015

Panda CAL test laatste deel al weer online

Voor iedereen die mee doet aan de Panda Cal Test...
Ik heb vandaag het laatste deel al online gezet. De tips van jullie zijn al verwerkt in het eerste en tweede deel. Dus nu alleen nog de pootjes en dan is jullie panda ook klaar. Posten jullie je foto's op Raverly?

Nog starten? Of je update downloaden? Dat kan hier

De test van Suusje loopt ook voorspoedig. Ik heb al twee prachtige Suusjes gezien. Wel allebei in glad garen. Dus heel anders dan mijn fluffy konijn.
Maar  als het allemaal goed gaat heb ik volgende week 2 nieuwe geteste patronen voor jullie !


2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Ik had de test even gemist anders had ik graag mee gedaan. Volgende keer beter ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een test en cal tegelijk. Meedoen kan ook nu nog hoor.

      Verwijderen

Wat leuk dat je je reactie hier achter laat! Alvast bedankt. Vragen stellen graag via het contactformulier. Hartelijke groet AmiFan

Beer Tessie