Bever en Eekhoorn patroon

Ik heb jullie verteld dat ik enkele van mijn "lievelingen" naar een fotograaf heb gestuurd. Naast aap, schaapje Sammie is ook Bever daar ook op de foto gegaan.
Het is echt een geworstel om deze kleine knuffels mooi op de foto te krijgen. Ik heb veel van haar geleerd, over de belichting maar ook over de achtergrond. Vooral mijn witte beestjes zijn echt een ramp met die witte achtergrond. De timing van foto's maken hangt ook nog af van het weer buiten - ook al maak je ze binnen.
Maar Bever kijk nu eens hoe mooi het resultaat is. Bever krijgt vandaag echt een ere plaatsje hier op mijn blog. Nu moet ik het zelf ook nog maar leren....

Maar dit bericht gaat niet alleen over mooie foto's. Nee hoor. Het patroon is door mijn testers deze maand 12 keer gehaakt. En van iedereen heb ik prachtige foto's binnengekregen.

Mijn eekhoorn heb ik nog iets aangepast. Na de tip om pluimpjes op de oren te maken, moest ook zij weer opnieuw op de foto. Ik heb mijn best gedaan er net zo iets moois van te maken als de fotograaf... maar ja. Vandaag is het bewolkt. En dan gaat het toch wat minder goed. Ik ben duidelijk nog aan het zoeken. Ook heb ik geen witte lap stof in huis maar licht grijs. Wel heb ik het eerst gestreken... mmmm toch zie je soms nog een kreukel... Ach... blijven oefenen... net als met haken.

Beste testers: heel erg bedankt voor al jullie opbouwende commentaar. Het patroon is nu echt goed uitgewerkt. En het resultaat van jullie is ook prachtig. Die kan je hier zien.
Caroline, Nicole, Sieneke, Elena Beerta en Marielle bedankt voor het haken en testen van de eekhoorn. En Elisa, Rita, Jolanda, Caroline, Margaret en Diana voor het maken van de schattige bever.

Ik maak graag de volgende testronde weer gebruik van jullie!
En voor iedereen die deze schatjes ook wil haken: het patroon is hier te downloaden.

Hartelijke groet,
AmiFan

Reacties

  1. Ohhh . . .wat een schatjes. Bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap om de bever zo vrolijk en duidelijk op de foto te zetten. Hij lacht je tegemoet. Heet is een leuk beestje om te haken. Ik heb het patroon met plezier getest. En natuurlijk wil ik best nog eens een patroon voor je testen.
    De eekhoorn ga ik zeker ook eens haken.

    Groetjes en liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was even een poosje niet langs geweest maar wat een leuke creaties zie ik bij je langs komen!