Bever testen?

Vandaag start er weer een testronde van een nieuw patroon.
Degene die mijn blog al volgden, zagen dat al op de verwacht pagina. En sommigen hadden zich dan ook al aangemeld (soms al ruim voor de vakantie!)
We starten dit keer met een kleine amigurumi. Een Bevertje. En het leuke van dit patroon is dat je er ook een eekhoorn van kunt haken. Het verschil zit hem in de staart en neus. Verder is het patroon hetzelfde. Hij wordt ongeveer 8 cm groot.

Wil jij ook voor mij testen? Helaas is deze testronde vol!

Wil je een volgende keer meedoen? Beantwoord dan de vragen op de testpagina en verstuur de antwoorden via het contactformulier. Je krijgt dan z.s.m. bericht en komt op een maillijst waardoor je een berichtje krijgt voordat hier op mijn blog komt .

Hartelijke groet AmiFan

Reacties

  1. Super leuke bever. Dit patroon wil ik graag voor je testen. Al ben ik vast niet de enige.
    Het contactformulier is verzonden.
    Het patroon is extra leuk doordat je er ook een eekhoorn van kunt maken. Knap ontwerp.

    Liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig!! Als het patroon klaar is, wil ik het graag bestellen. Een heel leuk souvenir als een aandenken aan onze vakantie in Zweden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marijke,
      je kan het over 2 weken gewoon hier downloaden! Gratis