Patronen van anderen

In de vakantieperiode (vanaf begin juni tot nu) heb ik lekker ontspannen gehaakt. Gewoon even de patronen van anderen haken. Heerlijk - niet te veel nadenken. Gewoon de instructies van anderen opvolgen.

En het resultaat? Die mogen er ook zijn!
Ik heb twee patronen getest voor littleowlshut. Dit patroon is het hondje Boka. Het is te koop op Raverly en hun eigen site.  Het patroon is engels.

Het andere patroon dat ik voor Kate testte was het kooppatroon hedgehog (egeltje)

Ook zo'n schatje! Ik had iets langere draad in huis. Dus mijn egel is iets hariger geworden. Maar net zo schattig, vind ik.

Naast het testen heb ik nog een ander patronen gehaakt. Namelijk van Patchworkmoose 
Moss the puppy. Deze schat is gehaakt met Katia Jeans. (Dit lijkt op scheepjes stonewashed.) Gecombineerd met Katia Capri effen beige en blauw.)

En verder? Nog wat kleine haakwerkjes. Namelijk een aantal inktvisjes voor de couveuse kindjes. En de tas, waar ik die prachtige Larra garens voor mee had genomen is nog niet helemaal klaar. Want naast haken heb ik ook gewoon lekker gewandeld en gewone boeken gelezen in mijn vakantie. 

Hartelijke groet,

Reacties

  1. Allemaal heel mooi geworden.
    Je hebt zo te zien niet stilgezeten.
    Erg leuk!

    Groetjes Elisa