De winnaar is...

En dan nu de bekendmaking van de winnaar van mijn Give Away

Er zijn 38 deelnemers. 
Trouwe blogvolgers en welkome nieuwkomers!
Geweldig!
Bedankt voor de prachtige verhalen wat jullie met de bon zouden gaan bestellen.
Maar toen kwam het dilemma.
Hoe trek je een naam uit 38 inzendingen?
Een computerprogramma gebruiken, dat kan.
Ach nee... 38 naamkaartjes maken dan kan nog wel.

Dus alle namen op een wit briefje.
Daarna op zoek naar een glazen pot... 
mmm. daar passen geen 38 briefjes in... oeps.

Dan maar een schaal.

Zelfs dit wordt krap... Maar ze blijven liggen.
Nog even een beetje husselen.
Dan een hulpje inroepen om er iemand uit te trekken.
En....
de WINNAAR is...

Elisa! 
Van harte gefeliciteerd.!!!

Wat ontzettend leuk!
Zij is namelijk 14 jaar, met een eigen blog
 en heeft al heel vaak een patroon voor mij getest.

Elisa, je krijgt van mij een berichtje hoe je je bon kan "inleveren".
En ik ben erg benieuwd naar het vriendje van Sacha de Salamander die je hiermee wilde gaan maken. 
Maar je kan er natuurlijk iets anders bestellen.

Iedereen bedankt voor het meedoen!

Reacties

  1. Gefeliciteerd, Elisa, veel haakplezier.
    Ami Fan, leuk dat je deze give Away organiseerde.