Bitsy maakt kennis met Eduardo

Maak kennis met Bitsy. Het ontwerp van Serah.
Photo courtesy: Tales of Twisted Fibers.

Het is een prachtig patroontje, die je in een uurtje kunt haken. 
Nu ook in het Nederlands!

 En Eduardo komt uit Zoomigurumi 1

Maak nu kennis met Bitsy
Bitsy gaat op pad. 
Ze heeft haar Ezelpak aan.

Geloof je het niet? 
Ok... dan zet ik mijn muts wel even op. 
Zie je wel. 
Ik heb ezelsoren en een staart! 

Ik ga naar mijn nieuwe vriendje.
Eduardo de ezel. 
Die kennen jullie wel, toch? Die is hier al eerder geweest.

Hoi Eduardo. 
Hoe vindt je mijn pak?
Iaa.... Om verliefd om te worden... iaaa jaaa

Nou... ik hou ook van jou hoor!

Veel plezier met haken.

Reacties

  1. Wat een schattig poppetje. En wat fijn dat er een Nederlandse versie van het patroon is. Dank je voor de PDF. Deze komt op mijn wensenlijst voor de komende tijd.

    Ik wens je een fijne, zonnige dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het patroontje. Het is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is deze, met z'n tweeën zijn ze nóg leuker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks so much for translating my pattern and sharing it with your friends here. I love how Bitsy has found her BFF in Eduardo. I'm going to copy your idea and make Eduardo for my Bitsy too :D Thanks again. It's always a pleasure to collaborate with you on fun projects like these :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap koppeltje!
    Kom je morgen terug op ikblogjijblogt, want na een 2 tal weken vakantie kan het weer!
    Veel succes