Pearl de walvis

Na een lange periode van testen... is het eindelijk zo ver...
Het viel niet mee. Maar Caroline, Elisa, Nicole en Sandra. 
Hartelijk dank voor jullie feedback en doorzettingsvermogen!
Het patroon is klaar. En vanaf nu kan iedereen het proberen!
Op zich is het niet een heel ingewikkeld patroon. Maar het deel bij de vinnen is wel lastig. 
Ik hoop dat de foto's die stap voor stap je meenemen het makkelijker maakt.
Wil je het ook proberen?
let op! Het zijn twee delen! Dus je moet twee keer downloaden

Hier nog even de galerij van mijn testers. Bedankt voor deze prachtige creaties dames! Graag zie ik jullie volgende maand weer bij een nieuwe HAAK SAMEN - die start over 2 weken!

Reacties

  1. Wat een prachtige walvissen. Leuk om ze in verschillende kleuren te zien.
    Zo te horen is het een patroon waar je even goed voor moet gaan zitten. Knap ontwerp van jou en complimenten voor de testers.
    Lief dat je het patroon met ons deelt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was soms wel wat prutswerk maar toch een leuke ervaring.
    Bedankt voor dit mooie patroon.
    Mijn "Golden Pearl" is een van mijn mooiste haakwerkjes tot nu toe.

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke walvis, superleuke foto ook :D
    Grappig met het hoedje op, maar de zeester op zijn koppie vind ik ook super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vissen...
    Kom je maandag (na een weekje rust) weer iets linken op ikblogjijblogt?!