Haak Samen Pearl de walvis

De meeste volgers van mijn blog kennen deze walvis al. Maar nu kan jij deze ook haken.
Maar dan wel door een HAAK SAMEN.  
Wat is dat? Een HAAK SAMEN. het patroon is nog niet getest.
Dus er kunnen fouten in zitten. Aan jou de taak om dit patroon te testen.
Vermeld al je vragen en de fouten in het patroon en mail deze aan mij terug.

Dus vanaf vandaag in de HAAK SAMEN  Pearl de walvis 
Laat een berichtje achter op het contactformulier als je mee wilt doen.
En je krijgt binnen 5 dagen een email met het patroon deel 1 in pdf.
Haak daarna deel 1 binnen  drie weken.
Mail mij een foto van deel 1 en je ontvangt deel 2.

Het is wel de bedoeling dat je de hele walvis haakt.
En omdat ik de vorige keer zoveel haaksters had, die het en niet af maakten,
en ik er heel druk mee was om alles te organiseren....
Is er nu een maximum van 20 personen die mee kunnen doen!
Maak je het niet af... dan mag je de volgende HAAK SAMEN niet meedoen.

Doe je mee? Meld je aan via het contactformulier...
En aan de slag dan maar! Lees nog even de voorwaarden en
hier vind je wat je nodig hebt om Pearl te kunnen haken
en hoeveel plekken / deelnemers er zijn!.