Nieuwe HAAK SAMEN! Zazzle de Muis.

Ook zo'n zin in een nieuw project? Ik wel. In de vakantie met veel plezier aan dit patroon gewerkt.

Maar voordat je aan een nieuw project gaat beginnen? Een vraag: Heb je je wasknijper foto's al ingeleverd? Nog niet? Je hebt nog tot en met aanstaande zondag! Doen hoor! Ik stuur alle deelnemers ook nog wel een herinneringsmailtje!

En als je dan toch terug mailt, schrijf je dan direct in voor de nieuwe HAAK SAMEN.
Dit keer weer een (gewoon) nieuw patroon uittesten. Zazzle de Muis.  Deze muis heb ik zelf ontworpen en het patroon is nog niet getest! Aan jullie de kans om dit te doen!

Zazzle is ongeveer 15cm hoog en dus een kleine knuffel. Je hebt er twee basiskleuren (bijna 2 hele bollen) voor nodig die je zelf kunt kiezen. Daarnaast kan je gebruik maken van je restjes, voor de ogen. En de kleur zalmroze is handig voor oren, neus en pootjes. Ik heb ijzerdraad in de staart gedaan, zodat ik die kan buigen, maar dat hoeft niet. En verder haaknaald 2,0.

Het patroon wordt in pdf aangeleverd. Deze HAAK SAMEN bestaat uit twee delen.

Deel 1: Hoofd, oren, ogen, neus.
Deel 2: Lijf, handen, voeten, staart.

Als je je aanmeld, (dit kan via het contactformulier), dan krijg je NA 15 september deel 1. Je hebt twee weken voor om dit te haken. Als je klaar bent stuur je een tussenstand foto naar mij, en daarna krijg je deel 2. Ook daar heb je twee weken voor.

Omdat het patroon niet is getest vraag ik of je mij wilt vermelden wat niet goed ging, of wat je zou veranderen. Ik geef iedereen de tijd om vóór 31 oktober dit project af te ronden. Mocht dit te kort zijn, dan passen we het aan!

Zin in?? Doe dan gezellig mee. Het maakt niet uit of je goed haakt of nog maar een beginner bent. Je kunt altijd vragen stellen! En ik plaats waar mogelijk foto's bij de beschrijvingen.

Groet AmiFan

En...oh ja,  je kan ook nog je felicitaties kwijt en een 'wens' in het potje doen voor een nieuw patroon. Op 22 september sluit de 'wensenpot' en trek ik er één uit. Er zitten al leuke uitdagingen in!

Reacties

  1. Ik heb me opgegeven, wat een schatje zeg!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezige muis. Knap van je dat je hem hebt ontworpen. Helaas zit meehaken er deze keer niet in en ligt mijn wasknijper nog op het haakwerk te wachten. Eind september hoop ik weer meer mogelijkheden te krijgen.

    Groetjes en succes met deze samen haken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. Ik heb me opgegeven.

    Gr. Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig!!!!!!! Deze ga ik zeker maken maar ik ga niet mee doen met de haak samen want ik ben nu bezig met een ander project. Toch veel plezier allemaal met deze haak samen :)
    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg zo'n leuk muisje er wel ergens tussen... Ik stuurde je een mailtje,
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd zeg, die Zazzle. Ik ga 'm met plezier maken!!
    Groet van Karien.

    http://haakselsvankarien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal hem ook met alle plezier maken, waarschijnlijk zelfs dubbel voor mijn zusje en haar man :)