donderdag 20 juni 2013

haak samen wasknijperbeestjes nu van start!

Ik ga nu de mail met het patroon naar de deelnemers van de HAAK SAMEN
mailen. Het pdf bestand is klaar, ik moest nog wat foto's toevoegen. En ik ben oh zo benieuwd naar jullie creaties. Ik heb er onlangs zelf ook nog weer één gehaakt... Een schattig vosje. Ook zin om dit te haken of een nieuw poppetje of beestje te ontwerpen? Meld je aan via het contactformulier onder aan elke pagina. Of laat een berichtje achter op mijn blog. Deze haak samen loopt tot half september.

Amifan 2013



amifan 2013

 
gebruikte wasknijpers.. houten, 7 cm en 2,5 cm dik

4 opmerkingen:

  1. Ohw, die is leuk zeg.
    Veel succes iedereen, ben benieuwd naar alle foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Wat een leuk project! Ik wil graag meedoen. Ik ben zelf al een aan het ontwerpen. maar wil ook wel graag proef haken. Dat lijkt me erg leuk. kan ik nog meedoen?

    Groetjes, Annemiek
    miekscreaties@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk meedoen kan tot... tja? Tot de deadline van half september wat mij betreft. hi hi. Leuk hoor! de club groeit!!! We zitten al 15 personen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al zo leuk! Lijkt me zo leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je je reactie hier achter laat! Alvast bedankt. Vragen stellen graag via het contactformulier. Hartelijke groet AmiFan

sneeuwuil patroon