Update blog!

Avatar Ami Fan
Vandaag een kleine verandering op mijn blog doorgevoerd.
Voor de meesten van jullie niet zo zichtbaar, maar ik moest wel. In mijn fanatisme voor patronen ontwerpen zat ik vandaag al aan de 20 pagina's. En dat is het maximum wat door google is bedacht. Dus ik zou mijn blog nu al niet meer verder kunnen vullen.  Wel met berichten hoor, maar niet met aparte pagina's voor de patronen.
Op zoek naar oplossingen dus en kijken / lezen hoe andere andere bloggers dit oplossen merkte ik dat iedereen patronen in de berichten plaats. Dus dat ga ik ook doen. Maar niet direct. 

Waar kan je mijn patronen nu en straks vinden?
De laatste acht NIEUWE patronen vind je altijd in de zijbalk, op een eigen pagina.
De oudere patronen plaats ik in het bericht van bekendmaking. Die kan je dus vinden door in mijn blogoverzicht te scrollen. Maar ik heb overal ook een label aan gehangen. Hierdoor zijn ze snel terug te vinden op onderwerp (bijvoorbeeld patroon, amigurumi of specifieker olifant, varken of konijn).

Een overzicht met alle labels staat in de zijbalk van mijn blog.

Ik hoop dat zo al mijn werk toch zichtbaar kan blijven voor jullie, mijn blogvolgers. En ik dus lekker creatief kan blijven ontwerpen, haken en schrijven. En heb je nog tips hoe ik dit anders kan oplossen... dan hoor ik dat graag natuurlijk!
>> Natasja bedankt voor je reactie!!! Ik heb het nog verder aangepast! Super. Zo gaat het helemaal goed komen!

Fijne Hemelvaart en lang weekend (voor iedereen die vrij is)
Ami fan.

Reacties

  1. Je kan meerdere kolommen met labels maken.. Dus een let de algemene zoals je ze nu hebt. En dan een andere met alleen de patronen (je kiest welke je in het lijstje zet) en zo kan je de patronen in een bericht laten staan :-)
    Bedoelde je zo? Dan heb je ook een lijstje zoals nu, maar dan met label..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff, wat een gedoe zeg. Maar ik ben blij dat je een oplossing gevonden hebt zodat wij nog lang van je patronen kunnen genieten. groetjes Sandra