woensdag 22 mei 2013

Bestelling binnen.

Afgelopen weekend een bestelling geplaatst bij www.jufsteek.nl Dit na aanleiding van het geld dat verdiend was met Koninginnedag. Mijn veiligheidsoogjes waren op en ik kom al weken mooi wit katoen te kort. Dit los ik wel op met niet echt wit, of wol, maar ja... (in de winkel was het tijdelijk niet te krijgen en geen kans gehad om naar de markt te gaan.) Dus die heb ik ook maar direct mee besteld. Maandag betaald en vandaag binnen! Wat fijn. Goede levering hoor!Ook een nieuw bolletje goudkleurig katoen. Moet ik nog wat voor verzinnen, maar die kon ik niet weerstaan. En ze had hartjes neusjes in de aanbieding (die gaan eruit blijkbaar). Die zijn heel leuk voor beertjes had ik bedacht. Dus ik kan weer aan de slag.... Ben al weer druk bezig. Dit weekend (zaterdag) komt er wel weer een update... Barbie krijg een badpak.... echt zomers weertje toch??? hi hi.

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk om een pakketje binnen te krijgen :)
    Ben benieuwd wat je je laat invallen voor het goudkleurige garen !
    Maar .....Barbie in badpak.....brrrrrrr.....zij liever als ik

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je je reactie hier achter laat! Alvast bedankt. Vragen stellen graag via het contactformulier. Hartelijke groet AmiFan

Enkele probleempjes