Barbie krijgt een nieuw badpak

badpak patroon van raverly
De zomer komt (er toch echt een keer) aan, tenminste dat hoop ik. Dus moest Barbie ook een badpak hebben. Via Raverly kwam ik op dit blog terecht, (http://crochetforbarbie.blogspot.nl/)  waar een leuk badpak staat. De kleuren kwamen niet door de keuring heen, dus gekozen voor een gemêleerde draad. Paars met zilver.

Ik heb het iets aangepast. We wilden geen knoopjes bijvoorbeeld. En geen haltertop. Ook staat in het patroon niet vermeld welke haaknaald ze gebruikt. maar ik kon met naald 1,5 en dun garen prima uit de voeten.
Dus probeer dit zelf even uit. Het patroon is in het engels. Ik heb daar geen moeite mee, maar mocht je het zelf willen haken, en toch vragen hebben, laat het dan even weten. Dan vul ik dit berichtje aan met een korte vertaling van de meest gebruikte engelse termen.

Nu bezig met een zomers jurkje.... met hetzelfde garen... wordt dus vervolgd.

Reacties

  1. Wat ziet Barbie er blij uit met haar mooie nieuwe badpak.
    Mooi gemaakt !
    De zon schijnt al, dus wie weet, word het snel mooi weer, zodat Barbie een duik kan nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zomerse jurkje is al klaar! nog bezig met het patroon typen... volgt vanavond of maandag... maar ga nog even genieten van de zon. Veel te lekker vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet Barbier er toch leuk uit zeg! Ik kan ook urenlang met mijn dochter samen zitten bij de Barbie's.