Nieuwe HAAK SAMEN - Flower power dino

Wat is een HAAK SAMEN? Een veel gestelde vraag op dit blog.

Een HAAK SAMEN heb ik bedacht om zo de patronen die ik zelf heb ontworpen, te laten controleren om ze daarna te kunnen publiceren. Je hebt dus de kans om een NIEUW ontworpen patroon als allereerste te haken.
Allergaartje- de Flower power dino

Wat kan jij doen?
Jij, samen met andere blogvolgers gaan samen hetzelfde patroon haken. Om zo te controleren of het beschreven patroon klopt. De kleinste foutjes halen we er zo samen uit, waarna het gepubliceerd wordt op dit blog met ook jullie foto's.

Wat gaan we haken?
De eerst volgende HAAK SAMEN aan is Allergaartje, de flower power dino.

De Flower power dino is een pittig patroon, voor de gevorderde haakster. Het patroon is wel verduidelijkt met foto's per onderdeel. Je kan natuurlijk altijd vragen stellen bij onduidelijkheden. Ook heb je binddraad of ijzerdraad nodig voor het maken van een frame voor in de amigurumi. Het is een knuffel dat ongeveer 30 cm lang en 15 cm hoog wordt. (bij haaknaald 2,5).

Hoe kan je mee doen, hoe werkt het en hoe lang ben ik bezig?
rug met flowers

Lees de voorwaarden, wat we gaan doen en schrijf je in. Doe het NU!!!.

Wanneer ontvang je een deel van het patroon?
De HAAK SAMEN  Flower power dino bestaat uit vijf delen en start op 8 mei. Als je je voor die datum hebt aangemeld met een emailadres, ontvang je  op 8 mei deel 1.De te verwachten delen zijn:
  • deel 1: Neus, hoofd;
  • deel 2: Lijf en staart;
  • deel 3: Ogen.
  • deel 4: Poten
  • deel 5: Flowers, of andere versiering.
Jij bepaalt zelf je tempo! Dus het is leuk om te doen, en kan tussen je andere haakwerkjes door. Doe vooral mee! Het is gezellig en leuk om allemaal hetzelfde te maken. Ook ik doe mee, dit keer met een mini variant van dezelfde dino, maar dan met haaknaald 1,0. En zal op dit blog bijhouden wat de vorderingen zijn.