Haak samen Nellie het Nijlpaard!

Vanaf nu heb je de kans om NIEUW ontworpen patroon te controleren, en het als allereerste het te haken.

Wat gaan we doen?
We gaan met elkaar hetzelfde haken. Dit keer is het Nellie het Nijlpaard.
Het is een patroon dat redelijk te doen is voor de gemiddelde haaktster. Het bestaat uit drie delen:

  • deel 1: lijf / staart;
  • deel 2: voor- en achterpoten;
  • deel 3: hoofd, ogen en oren.

Hoe werkt het?
Laat op de pagina: Haak samen >> zie zijbalk>>
een berichtje achter dat je mee wilt haken. Of je klikt hier . Laat een reactie achter, met daarin je naam en je emailadres. Je naam verschijnt - binnen 1 week - dan op deze pagina (zonder je emailadres.) waardoor je weet dat je bent ingeschreven.

Nadat je je hebt ingeschreven ontvang je per email het eerste deel van het patroon (in pdf). Als je dit gehaakt hebt, laat je mij via de email een foto zien. Een aantal foto's plaats ik hier op het blog. Als je fouten ziet in het patroon, meld dit dan ook. Dan pas ik dit direct aan in het patroon.
Aansluitend ontvang je deel 2. Hiervoor geldt hetzelfde, foto en commentaar mailen en je ontvangt deel 3.

Zo maken we met elkaar, verschillende Nellie's. De foto's van het resultaat verwerk ik in een collage en plaats ik op mijn blog. En samen hebben we het patroon dan goed getest.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met deze unieke actie!